Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Test video cu “Chinezii au talent”


Hai ca merge si video. O secventa din “Chinezii au talent” cu un gind bun pentru telespectatorii (cita frunza, cita iarba dupa cum s-a vazut la “audiente”) care au inteles la propriu titlul “Romanii au talent” si nu ca pe un nume de “show”. Fascinante “rolurile” membrilor juriului, aceleasi peste tot. Zimbete, ton, asezare, mimica, interventii trase la indigo

13 Comments on “Test video cu “Chinezii au talent””

  1. teo says:

    hm… cum ai reusit sa pacalest wordpress? sau le-ai platit?

    • @ teo

      Nope, nu l-am platit. Am vorbit cu un “cetatean” pe nume Gröblacher (multumesc Andi) care mi-a dat niste linkuri. Am citit, m-am tot invirtit si acum merge. Sincer, habar nu am de ce.

      • teo says:

        Bravo tie si felicitari celui care a gasit solutia. O sa aprofundez si eu problema, pentru ca mi-ai trezit curiozitatea. O sa-ti spun atunci de ce. Numai sa ajung prin teritorii normale, unde netul nu e 5 euro ora. 😀

        • @ teo

          Mai incerc sa rezolv incarcarea de sunete si vreo varianta de galerii foto care sa arate civilizat. Dupa IP as zice ca esti prin Grecia. De ce nu postezi la tine ceva despre ei? Gen, ca tot au datorii mari, au sau nu siesta? Ce program au bancile sau tavernele? Din cite mi s-a mai povestit domnia e mare in Grecia. De aia se si plateste

        • teo says:

          @ administrator
          Stai, dom’le sa ma dumiresc. Din avion am aterizat direct in fabrica. Abia sambata o sa am vreme sa scot nasul la aer. Mai trebuie si muncit. Ca distractia trebuie platita.

        • teo says:

          @ administrator
          Na, că ieri, tocmai când să postez comentariul mi-a expirat netul și mi-a murit elanu-n aer, dar văd acum că s-a salvat. Așa că reiau de unde am rămas. Sunt în Grecia, ajunsă de ieri, din avion direct la firmă și după aceea la un hotel din zona industrială de unde cea mai apropiată stație de metrou e la 20 de minute cu taxiul. Noroc că mi-au lăsat sâmbăta să ies la vâjială ca să reușesc să urc măcar pe Acropole. În rest chestii de documentare nu prea am. Parcă aș fi la boșimani, nu în Europa. La cât s-au certat chinezii cu Google, tot m-am descurcat în China cu maps și am știut ce autobuz să iau și la a câtea stație să schimb. Aici, în ditamai capitala unei țări din UE, mi-a venit să dau cu laptopul de pereți că nu am fost în stare cu ‚get directions’ să aflu cu ce să ajung până în centru. Nu am găsit nimic în engleză despre transportul în comun, cât costă, dacă pot lua bilet de o zi, etc.
          Nu am avut vreme să caut oarece ziare locale în engleză ca să-mi dau seama despre cum stă criza în epicentrul ei. Mai repede mâine seară o să mă apuc să-i trag pe băieți de limbă, că mi-au promis că ieșim la o bere. Măcar o să fie părerea grecilor despre dandanaua de la ei din ogradă.

      • Teodora says:

        @ administrator
        hahaha, ce ţeapă mi-am luat. Am crezut că ai dat pe net de un guru în ale wordpress-ului şi aş fi urmat şi eu linkurile de pe site, dar dând cu google după numele de mai sus, mi-am dat seama că sunteţi colegi. Mda, ai spus clar că ai vorbit cu el. Aşa e când nu eşti atent care cuvânt e încadrat între ghilimele.

        Oricum, par foarte interesante articolele lui de pe RRA. Ca titluri, ca nu am ajuns încă să citesc.

        În fine, îţi merge jucăria, să-ţi trăiască. Am eu altele care nu-mi merg şi mi s-au aşezat pe creier, aşa că nu mai stau să văd de ce are gaură macaroana. Să ne citim cu bine.

        • @ teo

          Nu merge inca. Animatiile gif nu merg, facusem una de proba cu meciurile de rugby, dar se pare ca e de la tema pe care am ales-o. De la bordura alba implicita de la poze si nu am gasit cum se poate schimba (se pare ca nici nu se poate decit daca as schimba tema). Ma rog

        • Teodora says:

          Merge (http://teoratiu.wordpress.com/2011/05/30/test-sergiu/) Faza e ca atunci cand faci upload la o poza si iti spune ca “crunching”, el face cate o copie pentru fiecare din cele 4 dimensiuni pe care poti sa le alegi cand inserezi poza. Din pacate nu ia decat primul frame din gif.

          Daca insa faci din start gif-ul la dimensiunile care vrei sa apara in pagina si alegi varianta full-size, o sa-ti incarce fisierul original.

          Spor la treaba

        • @ teo

          In wordpress merge animatia gif (ca si in exemplul tau), tocmai de aia a durat de miercuri pina vineri ca sa gasesc o explicatie. La mine nu merge clar. Dupa ce am vorbit cu “oameni” se pare ca e din cauza bordurii/chenarului albe/alb pe care o pune tema in jurul pozelor. E o chestie implicita in tema si nu lasa giful sa se miste. Se pare ca nu am cum sa schimb chestia cu bordura sau inca nu am reusit sa gasesc eu cum se face

        • Teodora says:

          ok, acu au si ale mele chenar, ca vad ca tot te impiedici in el.

          So… Folosesc aceeasi tema ca si tine tocmai ca sa avem termen de comparatie. Diferenta e ca am pastrat o culoare de fond standard si logica imi spune ca nu asta e problema.

          Inainte ale mele nu aveau chenar pentru ca nu ieseau bine aranjate in pagina si din comoditate le-am trantit intr-un table. Se pare ca stilul css pentru partea de body a paginii, prevede ca pentru img sa puna chenar si idiotul asta de chenar sa fie alb. Pentru cele din table nu-l mai pune.

          Repet, cand faci upload la o poza iti mai creaza inca (cel mult) 3 fisiere pe langa ce ai tu, exact cu dimensiunile care ar fi pentru thumbnail, medium si large size. Daca e un gif initial iti face tot gifuri, dar cu primul frame. Daca nu ma crezi, incarca o poza cu una dintre dimensiunile de dinainte si una la full size, da click dreapta pe rand pe el, save image as si pe urma deschide-le sa vezi.Cea mai mica e la fel de statica si fara chenar. Cea full size e animata.

          Atunci cand faci insert la o poza nu iti pune numai poza ci iti face si un hyperlink spre fisierul initial. Daca ai curiozitatea sa dai click pe una o sa vezi ca ti-o deschide si se misca.

          La mine acum sunt asa: prima e un jpg chior, a doua e full size cu hyperlink, a treia e full size fara hyperlink si ultima e doar gif-ul facut la medium size.

          Daca nici acu nu iti iese, hai sa incercam maine seara impreuna. De la job nu pot sa intru nici pe messanger si nici pe ce e subdomeniu wordpress. Da-mi pe gmail ora la care esti disponibil, cam de pe la 7-8

  2. Ana says:

    Da butonul de “cauta” unde sa gaseste?


Leave a Reply

