Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Gif animat in wordpress (restrictii)


Mda, ai dreptate (Teo). Conditia ca un Gif animat sa functioneze in wordpress e ca orizontala sa nu depaseasca 590 de pixeli si incarcarea sa se faca la dimensiunea originala, full size. Altfel nu misca (la varianta “free” ma refer)

550 px

590 px

600 px

600 px incarcat la Medium size

500×1000 medium size

500×1000 px

5 Comments on “Gif animat in wordpress (restrictii)”

  1. Teodora says:

    Măi, chiar la dimensiuni nu m-am uitat pentru am făcut una mai mică, să văd dacă totuşi se-nvârteşte ;). Am văzut că cea de 600 ţi-a salvat-o într-una de 590 şi asta mă duce cu gândul că e pe undeva vreun parametru ce nu lasă să depăşească lăţimea coloanei în care intră postările, plus nişte margini ca să arate “frumos”. Mă găndesc că softul de modificat imagini pe care îl foloseşte wordpress nu ştie să ia decât primul frame la gif şi aşa dispare tot farmecul.

    Am mai încercat o şmecherie acum, să le aranjez din width şi height, în codul ce îl pune cănd inserezi imaginea. Culmea, în tema din wordpress nu funcţionează, pe zăcurtici merge. Gândul mă duce că mai face iar un fişier, dar nu am cont de ftp pe wordpress ca să-l verific ce meştereşte el pe ascuns.

    Soluţia o văd să aduci pozele la dimensiunea dorită înainte să le combini în gif. Dacă softul cu care faci gif nu ştie de aşa ceva, îţi recomand irfanview, unde îi dai CTRL+R. E un program mic, uşor de folosit şi, mai ales, gratis. Nu cred că ştie să animeze gifuri, că eu la chestii mai complicate m-am obişnuit cu altceva şi nici nu măcar nu l-am testat pe ăla micu.

    Într-un cuvânt, mă bucur că am reuşit să-ţi dau o idee.

    • @ teo

      Din cite am inteles cu alte teme merge ok. La asta problema e bordura alba, daca imi dau eu bine seama. Te taxeaza cind il fortezi ca dimensiuni din cauza ei. Iti redimensioneaza pozele pentru bordura si ia si el ce pricepe.

      Irfanview? Tocmai programul ala as fi vrut sa-l evit si incercam sa folosesc dimensiunile originale. E ok la taiere si la dimensionare atita timp cit pastrezi proportia. In rest e foarte rudimentar. Sau ochiometric in sensul ca nu prea ai control si totul se reduce la experienta. Iti poti da seama ce inseamna sa redimensionezi vreo 35 de poze…

      Am vrut sa fiu smecher (sau comod) dar asta e. Altfel vad ca te “plimbi” lucru pe care il doresc cit mai multora.

  2. Teodora says:

    Ce să zic, pentru chestiile mai delicate eu am rămas la Fireworks, dar nu cred că mai există de când Macromedia a fost cumpărată de Adobe. Cu ăla poţi să-ţi laşi imaginaţia să zburde cam ca în Photoshop.

    Cât despre irfan, il folosesc pentru că aduc pozele la 800/600 înainte să le pun pe blog. Dar, aşa cum zici, păstrez proporţia.

    Mda, am acum o perioadă de plimbări. Mă gândesc că îmi trasezi harta după ip-urile de pe care comentez. Să vedem pe urmă ce o să fie.

    • @ teo

      Stiu ce zici. Am lucrat in IFW iar apoi in Adobe. E greu sa revii si nu prea iti mai arde sa lucrezi mult pe chestii care se pot face simplu in alt context.

      Cu IP-ul nu e de harta. Imi sar IP-urile neobisnuite in ochi, ce sa fac? Sau orice chestie “neobisnuita”. La Shanghai ma distrau cautarile unora din MAE cu “marian mizdrea” (o poveste mai lunga, funny, dar cu care nu merita sa-mi pierd vremea. Altfel, salut Marian si multumesc pentru ajutor. Daca se intimpla sa treci pe aici).

      Am avut IP-uri foarte ciudate/interesante. De data asta am vazut ca sunt unele intrari cu “Radio China International”. Ciudatel si asta.

      Ideea scurta era ca multumesc pentru sfat.

      • Teodora says:

        Plăcerea a fost de partea mea. Aşa am mai descoperit şi eu una-alta. Oricând, dacă pot şi dacă mă duce mintea, iar cu cea mai mare plăcere… Cumva e deformaţie profesională să sar în ajutorul utilizatorului.

        Cât despre ip-urile interesante de care zici, înseamnă că amicii pe care ţi i-ai făcut anul trecut încă se gândesc la tine şi te caută.


Leave a Reply

