Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Incredibil (pentru mine si doar intr-un fel)


Am avut in ultimele zile intrari ciudat de bune pe PI DAN. Mediocre, intrarile, pe Lagarde, FMI, China, Delta. Chestii pentru care am muncit si am pus suflet.

Adica intereseaza mai mult ciudateniile (gen cea mai rapida sopirla din Beijing@incredibilul de mic patrunjel din Hong-Kong) decit chestiile de continut? Nu pot sa cred (daca ma uit in orice sondaj care atinge si OTV-izarea sau tabloidizarea presei unde oamenii se declara interesat de altceva).


Eu chiar nu am pretentii de “colaborator Dilema Veche”, o sa rideti dar e plin de ei prin presa. Oameni care-si justifica participarea la tot felul de nazbitii prin faptul ca ei scriu, sau ar putea scrie, “cultura”.

M-am uitat in cartea de munca, recuperata, si am ajuns la tristuta concluzie ca eu vorbesc cu/pentru/despre oameni normali. Care, sa nu mintim stratul de ozon, nu sunt pasionati de “culturi”, mai ales de nise.

Daca scriam ceva despre cultura de cartofi, de morcovi (sau, sa ziceem, de cultura underground din marile orase) nu ma declaram surprins. La modul ciudat ma aflu in neplacuta situatie de a fi dezamagit. Poate ma insel.

Printre cele mai populare postari pe blogul asta sunt cea cu “ortodoxia de rit vechi-Periprava”. Ok, e o chestiune de nisa. Nici nu avea cum sa fie altfel (de nisa si “populara” in domeniul ei). Dar cautarile dese legate de “ciudat, China”?

Cinstit: de ce ar cauta cineva din Romania “pi dan“? Si daca tot are vreme de astfel de cautari de ce ar ajunge la mine?

One Comment on “Incredibil (pentru mine si doar intr-un fel)”

  1. teo says:

    Mai, eu am avut in scoala putini profesori din cei care cladesc in elevii lor. De la unul dintre aceia am invatat ca omul se prezinta semenilor asa cum ar vrea el sa fie, dar cand e sa actioneze, nu o face altfel decat e in stare, mai ales daca e s-o faca pe de-ascunsul. Asa ca nu te mira.


Leave a Reply

