Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Rataciti in Bucuresti


Va puteti rataci insa doar cu o conditie. Sa aveti mai putin de 6-7 ani. Un micut labirint era construit azi in centrul vechi al Bucurestiului, pe Lipscani.

O chestie interesanta chiar daca foarte mica. Facuta de Peroni. Firma care ar reusi sa faca un labirit de vreo 5-6 ari (500-600 de metri patrati, undeva la 20×30 de metri) ar da lovitura ca “simpatie” legata de firma. Stiti “regula labirintului”, cea care iti garanteaza iesirea dintr-un labirint?

Tehnic vorbind, un labirint e o linie continua cu o intrerupere. Iesirea. Sau cu mai multe intreruperi care si ele sunt iesiri. Deci, daca ajungeti vreodata intr-un labirint, faceti asa: oriunde v-ati afla puneti mina dreapta (sau stinga) pe peretele invecinat si mergeti inainte fara sa va dezlipiti din perete. Evident, nu schimbati mina 😉

Garantat iesiti din labirint. Bine, la cele foarte mari si complicate, s-ar putea sa dureze distractia asta. E insa singura metoda sigura de a iesi fara a avea firul Ariadnei ca ajutor.

De aia zic ca ideea Peroni cu micul labirint in centrul vechi e interesanta. Insa doar pina la o anumita virsta. Poate parintii sa fie clienti de Peroni…

E interesant sa fi copil :))


2 Comments on “Rataciti in Bucuresti”

  1. teo says:

    Vad ca toata lumea scrie de bere astazi.

    In alta ordine de idei, tu ai facut azi traducerea la interviul cu Istvan Szekely? Mi s-a parut ca ti-am recunoscut vocea. Daca da, felicitari. A iesit o treaba super-faina.

    • @ teo

      Nu am tradus eu. Doar mi s-a cerut parerea pe citeva chestii tehnice. De exemplu cum s-ar intelege in limba romana “CDS spread”. In RJ 13 eu aveam deja un subiect pe vocea mea cu datoria federala din SUA. Ar fi fost ciudat sa “ma aud” pe doua subiecte in acelasi jurnal de 15 minute. Interviul a fost al Mihaelei Enache si orice s-a zis in el, bun-rau, a depins de ea.

      “Doamna” Enache are (in sensul profund respectuos chestia cu doamna) o aplecare decisa, de mama, spre social asa ca imi inchipui ca a fost un interviu pe gustul “publicului”. Decit sa vorbesc eu cu domnul Szekely despre CDS-ul Romaniei de 2,4 fata de 16+ cel al Greciei si sa nu inteleaga prea multi (nimeni, de fapt 😉 ) e mai bine o discutie de la firul ierbii cu cineva care pune intrebarile de bun simt.

      Ma rog, mie nu-mi place stilul dar asta e problema mea. Interviul il ascultati aici. Voice-over chiar “domnul Enache”. Pe mine nu ma inseala auzul :)) . Ever. Si, trebuie sa zic, cetateanul Costin Enache are, daca-l ascultati radiofonic, o foarte buna intrare in rolul “economist”. Ritm, ezitare, s.a.m.d. Chapeau 🙂


Leave a comment