Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Inca nu am testat conceptul


Am tot citit, de citiva ani buni, de ideea restaurantelor “all you can eat”. Si in Bucuresti era la un moment dat cel putin unul cu niste “legaturi” cu Brazilia. Asta daca imi amintesc eu bine.

Filozofia e simpla. Cit naiba poata minca un om? Pe persoana fizica 🙂

Sunt doua variante la povestea asta. Ori platesti o taxa la intrare (in Bucuresti mi se pare ca era 80 de RON la povestea “braziliana”) si maninci orice si oricit vrei din oferta.

Ori platesti taxe diferite si, in functie de ele, poti umple cu orice din oferta un recipient (caserola, bol, farfurie…). Taxa e evident in functie de marimea recipientului respectiv.

Pe Caesar l-am intilnit in Tirgu Mures dar nu ne-am cunoscut indeaproape pentru ca nu era timp. Cred insa ca e o experienta interesanta. La foamea care ii bintuie pe romani…

One Comment on “Inca nu am testat conceptul”

  1. teo says:

    Nu-ti recomand! Ori pleci bolnav de acolo, ori iti iese mai scump decat ar fi normal. In Hangzhou brazilienii erau pe la 100 RMB, iar japonezii pe la 160. M-au dus si pe mine baietii de la service de vreo 2 ori.

    Eventual sunt indicate daca vrei sa faci o ghidusie cu o trupa mai extinsa, ca nu te da nimeni afara si in banii dati inainte te poti intinde la bere pana tarziu in noapte. Si nu mai trebuie sa te cauti de “maruntis” la final.

    Pardon, acum am vazut pretul din poza. Daca tii cont ca o pizza poate ajunge la pretul asta, e totusi avantajos. Depinde si de calitate.


Leave a Reply

