Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Sexele in China


Pe mine ma pasioneaza povestea asta. Dovada o aveti aici. In Romania e o chestie vesela insa in alte locuri, de la India si China pina la Afganistan, Iran si – in vecini – Kosovo, se poate lasa, de obicei se lasa, cu tragedii. La nivel personal, nu ma refeream la moarte.

In China, problema e foarte serioasa. Habar nu am cum e tratata chestiunea in filmul Mang Shan, pentru ca nu l-am vazut, insa am incredere in faptul ca a fost recomandat de Dragos Vasile (de la Catavencii, n-am gasit link pe site oricit mi-am dat silinta. Apare insa in varianta print).

Am incredere in sensul ca, daca as fi o babuta, l-as descrie usor pe Dragos Vasile ca un omulet neserios conform povestilor auzite anii trecuti despre el. Din cel putin un motiv o sa ma abtin de la o astfel de catalogare 🙂

Filmul (2007) “Mang Shan” e descris ca “poveste sinistra si normala din China profunda, contemporana, in care taranii cumpara fete rapite ca sa se-nsoare cu ele. Fetele fac copii si-ncet, dar sigur, incep sa faca si de mincare“. Habar n-am. Sa speram ca e interesant.

As zice ca e un fel de love story cu final fericit brodat pe o problema reala. Parerea mea (in legatura cu problema, daca ati mers pe link-urile de mai sus).

Aaaa. Poate n-am apucat sa zic: filmul e joi, 4 august, la HBO, de la 22:30.

One Comment on “Sexele in China”

  1. teo says:

    Ei, a fost mai repede un rape-story cu final nefericit dar meritat. Pe de alta parte, cele mai adevarate personaje din film au fost politaii, parerea mea. Au reusit sa joace incompetenta la modul care te duce cu gandul ca sunt adusi de la postul de politie din satul vecin si nu pusi in fata aparatului de filmat, ci filmati cu camera ascunsa.


Leave a Reply

