Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Chestie de gusturi


Nu ma pot lauda cu veleitati de culturist. Adica, zis limpede, domeniul cultural nu ma pasioneaza si nici nu excelez. Asta nu inseamna ca sunt idiot.

Doar ca nu ma intereseaza ultimul film al nu stiu carui regizor celebru sau piesele de teatru in care joaca vreo vedeta. Peste medie, insa la nivel modest.

Cred ca am luat-o pe calea asta (gresita?) undeva in clasele mici, probabil a III-a sau a IV-a, cind mi-am dat seama ca indiferent de ce parere ai despre poezia sau compunerea pe care ai scris-o totul depinde de persoana care “judeca”. Depinde de “gusturile” persoanei respective si gusturile nu se discuta. Plus ca “beauty is in the eye of beholder”

Ca tot e august, am zis sa trec pe la Arhivele Nationale (Arhivele Statului, daca preferati) sa vad

Revenind la muschii intelectuali, la matematica, fizica sau chimie povestea e destul de simpla (la nivelele inferioare!, pentru ca matematica MARE e mai aproape de poezie decit isi poate inchipui un cititor avid de Bruckner sau un ascultator de Smetana). Daca iti da rezultatul corect esti in regula indiferent de ce crede altcineva. So, nu prea ma pasioneaza muzeele si expozitiile. De obicei.

Pe la expozitia asta, de la Arhivele Nationale, am zis sa-mi bag nasul de NEculturist. Se vindea ca o chestie culinara. Nu-i vorba, e culinara, insa fiind la Arhivele Nationale e (firesc) o colectie de documente legate de preturi, meniuri, sarbatori, catering, obiceiuri, fructe, reclame, dulciuri, conserve, retete, sfaturi. Toate vechi.

Pozele nu sunt reusite pentru ca e un hol intunecat. Am incercat cu blitz insa albul si sticla reflecta lumina asa ca nu mi-au iesit mai bine. La filmare pare mai ok

Leave a Reply

