Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Peninsula-TG. Mures (Felsziget)


Din greseala (oarecum) am ajuns la festivalul Peninsula de la Tirgu Mures. Intrearea mi se pare scumpa pentru Romania (100 RON). Pina la urma nu te obliga nimeni sa participi daca nu-ti convine.

Multe trupe, multa lume, si cam orice pentru oricine. De la muzica, la mincare. Inclusiv bungee-jumping. Ciudat, foarte multa lume din afara Muresului. As zice ca e o chestie buna pentru turismul local. Lume multa si toalete (genul ECO) putine, deci e mai complicat. Ati prins ideea.

Cea mai tare chestie e insa curatenia. Foarte tare avind in vedere cita lume se perinda prin perimetru.

Ideea mi se pare de urmat si alte sindrofii populare ca tot e sezonul. Ca sa nu ramina de izbeliste ambalajele de bere sau alte bauturi, cei care string un metru de pahare goate primesc un tricou. Nu-mi dau seama cite pahare goale intra intr-un metru, dar credeti-ma ca nu apuci sa termini ceva de baut ca si apare cineva care sa-ti ceara politicos paharul.

7 Comments on “Peninsula-TG. Mures (Felsziget)”

  1. teo says:

    Felicitari ca ai ajuns la festival. Vad ca ai vreo cateva posturi despre Tg. Mures si imprejurimi. Se pare ca-ti place orasul. E destul de fain, parerea mea.

    • @ Teo

      Am doua nepoate, foarte interesante, la Tirgu-Mures asa ca incerc sa ne imprietenim cit mai des. Miruna (9) si Ioana (7). Asta pe linga sora mea si cumnatul Luci. Asa ca Muresul e un oras important pentru mine :))

      • teo says:

        @ administrator

        Sa-ti traiasca nepoatele si sa fie cel putin la fel de destepte ca unchiu’ 😉 E foarte fain ce faci. Am avut si eu un unchi preferat, care mi-a facut copilaria frumoasa. Stiu cum e.

  2. […] peste alta, foarte multe chestii bune asa cum am scris aici. […]

  3. matrioska says:

    Concert Scorpoins cu Semnal M, Voltaj si Compact in deschidere. Pretul unui bilet e de la 50 la 100 lei (de la peluza pana la “golden circle”……personal, nu stiu ce e aia peluza….). Asta pentru comparatie cu Peninsula

  4. teo says:

    @Matrioska. hehehe, lung îi drumu’ Clujului când vieţuieşti prin Timişoara. Distracţie plăcută dacă sunteţi din zonă.

    • matrioska says:

      :)))….multumesc pentru urari. Si din Mures, drumul Clujului pare lung,dar… cateodata merita


Leave a Reply

