Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Felsziget si brandul turistic al Romaniei


Ziceam ca am ajuns din greseala pe la Festivalul Peninsula din Tirgu-Mures. Am avut alta treaba si am zis ca merita sa bag nasul daca tot sunt in zona. Evident ca m-am intilnit si cu cunoscuti. Pe unii chiar nu ma asteptam sa-i vad. In sensul ca e o tara libera, dar nu ma asteptam eu. (Salut, Dragos G. 🙂 ).

Pretul de intrare, asa cum am mai zis, mi s-a parut mare. Insa preturile la mincare sau bautura au fost suspect de modeste. Mai ales la chestiile traditionale maghiare zici ca ar fi fost subventionate. Gen gulyas, kurtos kolacs si altele. Cei din Mures zic ca gulyasul e chiar mai ieftin decit la locurile ieftine din oras. Tirgu-Mures, va reamintesc.

Gasesti de toate pentru toti. Mici, coaste de porc, salate, cirnati, hamsii, orice. Si la muzica…

Una dintre legendele rockului din Ungaria: Moby Dick

Sau, pentru cei cu alte optiuni

Ori scena principala (seara zilei de 27 august)

Una peste alta, foarte multe chestii bune asa cum am scris aici. Insa….

Nu ma asteptam ca scena, zona, locatia brandului turistic al Romaniei sa rupa gura tirgului. Concurenta era mare, oricum. Insa am fost si pe zi si pe seara. Nimic.

Adica daca tot dai bani pentru reprezentare de ce sa nu faci nimic? Probabil Ministerul Turismului a fost sponsor greu al festivalului si a primit un loc sa se desfasoare. Daca nu au fost sponsori, inseamna ca au platit pentru zona respectiva. In oricare din situatii mi se pare incredibil ca era singurul loc in care se reusise performanta sa nu se faca nimic, absolut nimic.

Leave a Reply

