Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Soferi sicanati in N-V Romaniei


S-ar putea sa fi descoperit apa calda, adica sa stie toata lumea de povestea asta, pentru mine insa e recenta. De anu’ asta, mai precis.

N-am mai vazut faza pe altundeva si am traversat in diagonale lungi tara pe sosele de doua ori anul asta asa ca m-am mirat.

E o chestie ciudata, insa cred ca destul de buna din punct de vedere a circulatiei auto. N-am sapat suficient ca sa gasesc si eventualele dedesubturi, gen lucrari foarte scumpe acordate cu dedicatie baietilor alesi pe sprinceana.

Pe traseul dintre Oradea si Satu Mare, la intrarile si iesirile din localitati, sunt un fel de insulite de sicana pe sosea. Am condus suficient la viata mea ca sa stiu ca nu erau mai demult.

Repet, nici acum nu am vazut chestia in alte zone. E buna pentru ca (inevitabil) soferul isi da seama ca intra intr-o localitate din cauza ca trebuie sa faca un ocol scurt si usor. Plus ca sunt marcajele alea de semnalizare care scot zgomot cind le incaleci cu roata.

La cit de proaste sunt semnalizarile pe soselele din Romania mie mi se pare o chestie inteligenta si eficienta.

One Comment on “Soferi sicanati in N-V Romaniei”

  1. teo says:

    De la rusi vine ploaia, dar din Vest ceea ce e bun. Le-am intalnit destul de frecvent in Ungaria si Austria.


Leave a Reply

