Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Next on BlogCatChina dot WORDPRESS dot com


In principiu, undeva in viitorul apropiat-mediu-lung, o sa am placerea primelor mele “guest post”. (Ehh, nu luati NEXT drept “miine”. Si nici macar “urmatorul”. Sa-i zicem un fel de “urmeaza”)

Cum ne place noua, romanilor si romancelor (ca sa nu ma trezesc ca discriminez), o sa-mi dau silinta sa fie “persoane cu argumente”. Indiferent ca sunt “pro” sau “contra” unei idei (postarile). Doar sa aiba si argumente in concordanta. Valabile. Plus ceva de spus in plus.

Azi-miine se face saptamina de cind duc munca de convingere cu cineva. Nu mi-as risipi energia inutil, puteti sa ma credeti sau nu.

O poveste “Mi-am facut cont pe Facebook la 55 pentru ca…” mi se pare foarte “Facebook” 🙂 .

Nu mi-am cumparat actiuni la FB ca sa am vreun interes. Zic doar ca e o poveste desebita. Urmeaza (?? aici il incurajez pe personaj) sa fie primul dintr-un (lung, scurt, lat, plat) sir de “guest post”. N-as fi primul si nici ultimul, insa povestile citite aici nu se vor opri la raza de actiune a mouse-ului.

Din cauza ca o sa am grija la selectie. Imi permit pentru ca, altfel, n-am nici un interes.

4 Comments on “Next on BlogCatChina dot WORDPRESS dot com”

  1. teo says:

    Abia aştept! Încurajez şi eu personajul.

    • @ teo

      Ce sa zic? Ma bucur ca, la nivel de teaser – evident ca de aia am scris povestea, mult mai importanta, mi se pare povestioara asta – mi se pare un mic succes. Mda, povestea unei persoane (55) care s-a trezit in situatia de a-si face cont pe FB mi se pare “priceless”. Si asta, marturisesc, poate si din cauza ca eu nu am cont FB.

      “Ma bucur ca la nivel de teaser” o face toata presa cind incearca sa-si promoveze un subiect iesit din comun. Insa cred ca o poveste cu “am cont pe FB din cauza ca …” o sa intereseze pe toata lumea. De la 10 la 90 de ani. Si zic asta pentru ca stiu cit de greu le e parintilor mei (ageist!, striga cinevadin public) sa faca un dublu click pe o “icon”. Nu, nu sunt prosti. Doar ca nu stiu.

      De exemplu, din cauza asta traiesc eu dileme in ultimele 2 zile, daca sa-mi iau un Samsung “bla, bla, bla”, un iPhone (God!, nu pot sa cred) sau ceva model de LG. Nu vreau sa ajung sa nu stiu cum e “dublu click” (in rest, am 3 telefoane la mine la care se poate vorbi extraordinar. EOS – end of speech).

      Deci: nu am cont pe FB si nu intentionez sa-mi fac (poate fortat, ramine de “citit”). Mi se pare o idee buna sa ai activitate pe FB doar ca nu mi se pare cel mai cavaleresc=indicat mod de a “deveni”. Ori esti, ori nu (Ramine sa citesc /si sa public/ ce-o sa scrie persoana respectiva. Dupa cum o stiu o sa dureze citeva zile bune).

      Eu chiar sunt curios de raspunsul la intrebarea “cum e sa-ti faci un cont FB cind si double-click e o notiune cu care te-ai obisnuit din fuga?”. Sa speram ca nu doar vorbeste frumos ci si scrie frumos. Am rugat-o sa fie si scurta (asta dupa ce am vorbit la telefon vreo 20 de minute, ca doua blonde). Astept. Si o sa public chiar daca opiniile o sa fie foarte “personale” si “politice”. Asta “intereseaza” (in cazul respectiv), asta iese. Dar FB la 55… Tare de tot 🙂

  2. teo says:

    Eu am fost dotata cu Samsung de baietii de la lucru si-l recomand. Nu ca as fi avut vreo experienta similara inainte, dar asta chiar imi place. O sa revin pe seara cu o povestioara personala despre cum cred cei mai tineri ca noi ca toata generatia nu stim sa dam dublu-click. O sa incerc sa fac o forma cat mai condensata.

  3. teo says:

    Hai, ca să nu rămând datoare cu ce am promis, că am un strop de timp liber.

    Cu vreo trei ani în urmă mi s-a întâmplat, mai mult de nevoie decât de voie, să interacţionez via yahoo messenger cu l’user support-ul unui site. Nenea care mi-a rezolvat problema părea un tip tare de treabă şi, din una-ntr-alta, ne-am întins la poveşti. Faza e că eram iar plecată de câteva luni de-acasă şi-mi făcea bine ideea să mai schimb o vorbă românească. Iar el spunea lucruri interesante, başca, din poza de profil reieşea a fi şi un tip „bine”.

    După vreo jumătate de oră în care discuţia a curs fără oprelişti majore, a venit şi fatidica întrebare. Din partea lui.

    – Da’ tu câţi ani ai?

    Răspunsului rapid şi absolut sincer i-a urmat o pauză mult mai lungă decât aceea de care ar fi nevoie ca să scrii câteva rînduri şi să dai send, iar asta m-a făcut să cred că tipul a fost dezamăgit de ideea că are de-a face cu o puştoaică. Nu de alta, dar din poză mă priveau doi ochi albaştri, trecuţi bine de patruzeci.

    Dacă n-am ştiut exact cum să iau pauza, ce a urmat a făcut să crească inima în mine, gâdilându-mi orgoliul.

    – Să ştii că am toată admiraţia pentru tine…

    Starea de bine în care mă cufundasem nu a durat însă prea mult. Ăla mic şi paranoic din capul meu a început repede să ţeasă scenarii conspirative şi să le pună pe seama celuilalt. Dar din ele m-a extras tot el, trimiţându-mă complet în ceaţă.

    – … pentru că foloseşti mess-ul.
    – Noa, mi-am zis. Ce mare scofală să-l foloseşti, doar şi ultimul idiot îşi zdrăngăne tastatura asupra lui. Dar n-am mai reuşit să scriu, că a intervenit iar el.
    – Ai aceeaşi vârstă cu maică-mea şi ea n-are curajul să se atingă de un calculator.
    – Stai să ne lămurim, i-am răspuns , crezând că totuşi nu văd bine. Ţi-am scris cu cifre că am treizecişi…, nu şaptezecişi… Cum pot fi de aceeaşi vârstă cu mama ta când tu arăţi cam aproape de cincizeci.

    Ei, şi aici să vedeţi replică de mare rafinament, care m-a făcut pentru prima dată să conştientizez că toţi îmbătrânim, inclusiv eu.
    – Acum m-ai convins că nu glumeşti. Chiar eşti de vârsta maică-mi. În poză n-am cum să fiu eu, că n-am decât nouă’şpe ani. Cel pe care-l vezi e dr. House.


Leave a Reply

