Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Mi le-au numarat, in sfirsit. Au iesit cu sot


La numerele din CNP ma refer. Adica mi le-am numarat oficial. Un fel de am intrat in rindul lumii.

“Zicea” ca vine dupa 16. Luni. (E o femeie, va atentionez, oricite “shovinist pig” mi-as lua). Asa ca ma infiintez la vizuina pe la 16 fara 3 minute. Hait, zic, sper sa nu fi intirziat. Da’ de unde!

Se face 17, se face 18 (cadea seara) si-mi zic: “Femeie trebuie sa fie, numai ele se lasa asteptate”. Ma uit pe poza martor si da, o cheama …. deci femeie. Hmmmm…..nasol, mormai.

Se face 19, aproape 20 (bine, se anuntase ca vine pina la 21, deci degeaba cirii eu) si bate cineva la usa. “Sa fie recenzorita, sa fie altcineva?”.

Deschid usa, salut, dau sa o invit inauntru, refuza (cred ca e procedura) si zice:”il facem pe culoar”. Ok! (ce era sa zic?)

Cam 5 minute. Ma intreaba de situatia matrimoniala, raspund, de locuinta, raspund, de nume si alte chestii personale, raspund. “CNP, intreb?”

La formularul “P” (de la persoana), raspunde recenzorita. Il dau, cind ajunge la P. Si ii raspund la orice: religie, sex (exagerez, mda), nationalitate (aici am avut o mica dezbatere), limba materna, profesie, obiect de activitate angajator (inca o mica dezbatere. Am ajutat-o cu un S).

Cinci minute si a plecat. Cu toate “secretele mele”, inclusiv CNP-ul si religia. De aia ma distreaza cind vad “lebede negre” care recheama recenzorii ca sa li se stearga CNP-ul din formular. Oare o sa patesc ceva rau? La “cine e capul familiei” ne-am descurcat lejer.

Oricum, recensamintul asta mi-a lasat un gust amar 🙂 . Sa invit eu o cetateanca la mine in casa si sa refuze? Nasolutz, nu mi s-a mai intimplat :)) .

“Nosce te ipsum”. Asa e toate :))) . Da sa ma refuze o femeie? No way. Sau…

One Comment on “Mi le-au numarat, in sfirsit. Au iesit cu sot”

  1. teo says:

    Pai, te miri ca sperii salbaticiunea cand tu o astepti in usa barlogului in pozitie de tragere???


Leave a Reply

