Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

“Circ” am gasit, “piinea” se mai lasa asteptata


Bine, pe undeva e firesc tinind cont de faptul ca piinea e un substantiv comun de gen feminin. Asa ca n-ar trebui sa cirii prea mult pe tema asta 🙂 . O sa ma straduiesc.

As incepe insa anuntind ca – surprinzator pentru mine – nu sunt infailibil si nu tot la ceea ce ma astept se si intimpla. In plus, se pare ca nu sunt nici intr-o relatie de rudenie foarte apropiata cu Dumnezeu. Cu toate ca aveam impresia asta daca ma iau dupa faptul ca sunt “dupa asemanarea Lui”.

Pe scurt, n-am facut deloc record de vizualizari ieri. De fapt abia m-am apropiat de jumatatea recordului. Nici jumatatea. Se pare ca cititorii sunt mult mai diversi decit mi-am inchipuit.

Am iesit sa-mi aerisesc putin urechile si peste ce dau in parcul IOR din Bucuresti?

Puhoi de lume, muzica populara, transmisii in direct pe Etno TV, “Produs in Bucovina”. Ciudat ce succes a avut evenimentul. Site-ul “campaniei” il gasiti acolo :)) .

Nu-mi dau seama… sa fie “Bucovina” secretul succesului? Sa fie Etno TV? Sau muzica populara (curata si buna, atita cit ma pricep si eu. Adica nu prea)?

Leave a Reply

