Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Inca un succes al genului social “Occupy”


Naiba stie cum se face dar ma simt tot mai ocupat. Nu mai reusesc sa fac fata la tot ceea ce ar trebui (din punctul meu de vedere). Povestea e foarte personala asa ca “iertare va cer”. Ar trebui sa citesc mai putin si sa o lalai mai mult pe www?

Traiesc un fel de “occupy my mind”, “occupy my eyes”, “ocuppy my time”. Toate intr-unul 🙂 . Abia mai apuc a fug pina la baie sa mictionez. Nu mi se pare normal dar nu ma prind unde gresesc.

Hm, am ramas mult in urma cu doua povesti pe care vreau sa le scriu. DPRK si viata unui om care sustine ca e unul dintre initiatorii OWS din Zuccotti Park. O sa-mi dau silinta sa le scriu anul asta 😉 . Nu vreau sa ma prinda 2012 pentru ca nu apar la predictii 🙂 .

Da’ trebuie sa ma intelegeti. “The WORLD” chiar se bazeaza pe mine. Ca daca sta dupa manevrele lui Lucas Papademos sau Mario Monti nu o sa ajungem niciunde.

5 Comments on “Inca un succes al genului social “Occupy””

  1. teo says:

    Sa inteleg ca pana la urma ti-ai luat Samsung? Welcome to the Club! In alta ordine de idei, nu-mi vine sa cred ca a trecut deja anul de cand erai in fierbere sa gasesti world in 2011.

    • @teo

      mda, SMSNG. E in regula dar trebuie (dupa cum imi dau seama) sa-mi fac un upgrade la abonamentul Orange ca nu ma fitii doar prin Bucuresti. Altfel, ciudat, mi-a intrat comentariul tau la SPAM. Nu-mi explic de ce. Sa fie de la IP? (Din greseala te-am si sters, noroc ca se poate recupera)

  2. teo says:

    @Admin.
    Si-o fi facut wordpress vreo socoteala si vazand cate comentarii am bagat pe aici si-o fi zis ca sigur iti fac spam pe blog :D. Probabil la mine in comp e o nebunie de cookies, cum tot m-am mutat de pe un cont de wordpress pe altul cand m-am jucat cu proba de sunet.

    • @ teo
      Imi apare un IP de Bucuresti (Vodafone). Ma gindeam ca e din cauza “mobilitatii”. Cu sunetul inca nu mi-a iesit cu toate ca am priceput. Nu am PP si nici macar PDF nu pot deschide. O sa ma descurc pina la urma 🙂 .

      Aaaaltfeeel… schimbari interesante (era sa scriu ciudate insa inca nu-mi dau seama) in mediul inconjurator.

      Daca o sa auziti despre un omulet care ameninta ca se arunca de pe Intercontinental-ul din Bucuresti in cazul in care nu se prezinta (deodata si toti): Traian Basescu, Emil Boc, David Cameron, Hu Jintao, Dmitri Medvedev, Angela Merkel, Barack Obama, Viktor Orban, Dilma Rousseff, Mikhail Saakashvili, Nicholas Sarkozy, etc. (ordine alfabetica) sa stiti ca eu sunt.

      Ah, am uitat sa o trec pe doamna Lagarde. Sper ca nu din cauza ca e femeie? (m-am scos cit de cit cu Angela si cu Dilma).

      O sa va fac cu mina, ramineti pe receptie :)) .

      Btw, ieri ai “facut” 100 de comentarii 😉 .

      • teo says:

        @admin.

        100, zici? Asta-i culmea! M-am uitat la mine si acolo nu am decat 86.

        Interesanta saptamana. Ieri am batut suta la tine, maine fac patru ani de cand m-am apucat de scris pe net. Azi am primit confirmare de la Vodafone ca-si recunosc greseala sa fi dat altcuiva numarul de telefon la care eu renuntasem cu vreo doua luni in urma si sa-mi incarce mie factura in continuare. Ar trebui s-o tin tot intr-un chef si-o veselie.

        Chiar m-ai facut curioasa ce ai mai fost in stare sa faci. Astept cu interes povestea intr-o postare viitoare.La drept vorbind, o astept si pe aia cu coreenii..


Leave a Reply

