Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Mi se pare foarte slab (Top WORDPRESS 2011)


Pentru ca se apropie sfirsitul de an toate canalele “mass” au inceput sa publice fel de fel de topuri.

In ultimele citeva zile de cite ori am intrat in adresa de mail m-a intimpinat un filmulet care promitea o retrospectiva a anului 2011. N-am avut inspiratia sa-l salvez si acum e de negasit (un client de publicitate i-a luat locul, ei sa fie sanatosi). [LATER EDIT: pina la urma l-am gasit. Plus video.]

Mi-am zis insa ca tura asta nu ar mai trebui sa ratez evenimentul. Nu ma indoiesc ca o parte dintre cei care citesc rindurile astea aveau ocazia sa afle de topul “Bloggers Who Covered the Biggest News Stories of 2011”. Anul asta nu apar in top. Iar :)) .

Un rezumat subiectiv al unui scurt top (subtire rau, daca as face asa ceva m-as penalizaa singur, insa daca doar postarile pe WP care au rupt gura lumii sunt luate in calcul poate fi inteles…) in cele ce urmeaza.

Link-ul la top il gasiti la final (sunt aproximativ sigur ca nu ati citit mailul).

Final de ianuarie, 2011, incep protestele in Egipt. Au dus la inlaturarea de la putere a lui Hosni Mubarak. Primele “relatari” pe WordPress au fost ale jurnalistului Max Strasser si Marilyn Gardner. Poza e cea de sus.

Egiptul tocmai trece printr-un extrem de complicat si interesant proces electoral pe care (cu voia lui Allah, ca sa citez din subiecti) sper sa-l abordez si eu. Alegerile din Egipt ar putea crea probleme mari Israelului. Mai mestecam si revenim.

Da’ nu va bazati doar pe mine, n-ar fi prima promisiune pe care nu mi-o respect (azi am avut o noua tentativa cu povestea lui Graeber dar m-au lasat nervii). Si sa nu se mai repete! 😉

Cutremurul de vreo 9 (Richter) din Japonia de pe 11 martie. La o estimare modesta (a mea, evident) cutremurul a generat cel putin vreo 3-4 “urmeaza catastrofe si la noi” in presa din Romania.

Intre timp catastrofele au fost aminate dar sigur urmeaza altele. Amanunte aici si aici.

Iulie 2011. Un neastimparat gaseste un fals magazin Apple in Kunming, China. Buna dimineata neastimparatule! (merita insa citita postarea, e – si – despre biasu-ul occidental).

Maiculita Doamne ce o sa-si auda asta de pe la televiziunile din Romania cind o sa vada video vreun reporter mai 2.0! Coloana sonora e clar romaneasca (fake 🙂 ?). Cel mult pe filiera israeliana…

911 + 10 ani. In septembrie 2011, evident. Amanunte aici.

Si, (suntem in 2011, nu?) Occupy Wall Street. Zice topul WordPress ca octombrie ar fi reprezentat ceva deosebit in sensul asta. Poate pentru cine a realizat topul.. Oricum, nu uitati de Anonymous pentru ca sigur veti mai auzi de ei. Trust me, oamenii se misca. Inclusiv Anonymous Romania 😉

Am zis ceva de un link la topul WordPress? Avem.

Leave a Reply

