Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

“…-n toti anii, negresit, /Mos Craciun pribeag soseste,/ Niciodata n-a lipsit”


Mos Craciun, asta, pare cam incompetent in 2011. M-am mai uitat pe prognozele meteo si se pare are sanse sa se scoata in urmatoarele citeva zile. Insa un inceput de iarna atit de cald nu retin sa fi fost tocmai de prin 1989.

Daca s-ar interzice calendarele in tara asta as zice ca urmeaza luna aprilie.

Imi amintesc si azi intrebarea pe care mi-am pus-o pe 22 decembrie 1989: “daca era foarte frig citi ar mai fi iesit in strada?”.

De vreo citiva ani incoace nu te mai poti baza (mi se pare mie?) pe o zapada civilizata iarna. Oare mai exista sanii cu care sa te dai pe vreun derdelus? Dovada stau si improvizatiile la care apeleaza cetateanul Craciun Mos. Nu ma pasioneaza in mod deosebit “incalzirea globala” dar sa nu te poti da cu saniuta in timpul iernii mi se pare de neacceptat.

Mos Craciun si-a concediat renii (criza trebuie sa fie motivul, nu ma indoiesc) si si-a facut un upgrade. De la sanie la trasura all seasons.

video

One Comment on ““…-n toti anii, negresit, /Mos Craciun pribeag soseste,/ Niciodata n-a lipsit””


Leave a Reply

