Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Romania reprezentata de Wei Hua la anul nou chinezesc


ACTUALIZARE: la final 🙂

Hmmm, e un pic mai complicat de scris asa ceva. Pentru ca omuletul Wei Hua (Mugur Ciug/b/ancan dupa cum il stie “Evidenta populatiei” din Romania) are ceva reusite in China. Daca a aparut la mai multe spectacole transmise de nenumaratele CCTV nu se poate zice ca e “un roman din China”.

(se termina prost video, stiu, insa e singura chestie pe care am gasit-o cu “Luomania”=”Romania”).

Altfel, nu imi pot reprima intrebarea “cit din succes se datoreaza faptului ca e strain”? Nu-mi dau seama si sper ca intrebarea nu e generata de pizma. Insa niciodata nu poti fi sigur la asa ceva.

Povestea lui, cu participarea la inregistrarile pentru “Festivalul primaverii” sau “Anul nou chinezesc” (click pe – urmeaza – China Daily pentru detalii), am citit-o in China Daily.

Noroc ca am verificat si se pare ca au vazut-o si altii (inteleg ca si Romania Libera, dar nu am chef sa mai verific) asa ca nu are rost sa mai mestec eu povestea. Cititi si judecati singuri.

Ar fi interesant un comentariu personal pe aici de la Wei Hua pentru a afla cum e de fapt viata unui roman care apare (cind si cind, sa nu exageram) pe la TV in China.

Ziceam de exagerare din cauza ca in China Daily scrie de doua albume scoase in Romania si aparitii pe la “Romanian TV” (ce o mai fi putind insemna si asta…). Realizari care mie mi-au scapat cu brio daca s-or fi intimplat. Mai ales aia cu albumele scoase in Romania e (eufemistic vorbind) “interesanta”. Plus concertul din Romania cu 10k public..ce sa zic? N-am auzit insa poate e vina mea.

Da’, oricum, sa nu fiu circotas. Chiar si aparitia unui roman in China Daily tot e o performanta. Cu atit mai mult aparitiile pe la CCTV.

Ei bine, Mugur Ciubancan (sau Ciugancan?) cu o piesa care cred ca e destul de celebra in China pentru ca am auzit-o si eu dar continea – in refren – “Shanghai” si nu cuvintul care apare in varianta asta.

Bonus pentru cititorii rabdatori ceva de la sectia romana a Radio China International. Se pare ca subiectul revine periodic ca asta. Oricum e interesant, parerea mea.

………………………..

ACTUALIZARE: povestea devine din ce in ce mai simpatica (ma bate deja gindul sa sterg miine postarea ca sa nu ma ia la ochi baietii cu SOPA)

Românul care a impresionat China, cântând în dialectul mandarin http://www.mediafax.ro
Succes nesperat! Iată-l pe românul care a înnebunit China cu voceahttp://www.libertatea.ro
Mugur Ciubancan, romanul care a cucerit China! http://www.ziarelive.ro

Ca sa nu mai zic de (intraductibil, CV pe Baidu cred).

3 Comments on “Romania reprezentata de Wei Hua la anul nou chinezesc”

  1. teo says:

    Cand am citit titlul si primele randuri am crezut ca-l cheama 伟花 cu hua-ul care inseamna floare. Floare… Mugur, i-ar fi fost oarecum numele tradus. Poate combinatia inseamna ceva nu tocmai elegant. Poate aici ne lamureste b.

    In schimb am vazut pe filmulete ca il cheama 伟华, cu hua de la China. Inclin sa cred ca si asta e una dintre chestiile care i-au adus succesul.

  2. P.sebastian says:

    omul chiar e talentat,se numeste Mugur Ciubancan,e din MM,loc BAIA SPRIE,mentorul lui a fost marele actor Ioan(ion) Sasaran cu care cred ca era si ruda,iar chestia care ia adus succesul pe linga talent si munca, e bunul simt si carisma.punct :))


Leave a Reply

