Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

PREMIERA (jenanta): ministru demis din motive de BLOG


N-am reusit sa-mi dau seama cit e de adevarat insa toata presa zice ca Teodor Baconschi, “fost” ministru de Externe, a fost demis din motive de o postare pe blog. Ar fi o premiera.

Cica i-ar fi jignit pe protestatarii de prin piete intr-o postare de pe blogul sau. L-am periat vizual si nu apare nimic (il vedeti aici) jignitor. Zice presa ca ar fi o postare de pe 15 ianuarie care, surpriza?, nu exista.

O fi fost stearsa postarea la ideea creieritei blonde avind legaturi patronimice cu marca germana. Era frumos sa ramina (daca s-a sters) ca semn de “cojones” si “dreptatea iese ca untdelemnul deasupra apei”.

Se pare ca n-ar fi chiar asa, faza cu untdelemnul.

Chiar daca urmaresc cu interes “externele” nu as avea tupeul sa judec calitatea muncii de ministru a lui Teodor Baconschi. Poate a fost buna, poate mai putin buna.

De fapt, ca sa nu ma ascund dupa diplomatishaguri, as risca sa zic ca nu a fost rea activitatea ministrului. Fara sa zic prin asta ca a fost buna. Pur si simplu nu am suficiente date, insa “activitate slaba” nu poate fi catalogata decit de cineva cu intentii mai putin koshere.

Mie mi se pare ca a comunicat prost cu toate ca, destul de probabil, Luca Niculescu (jurnalist RFI si TVR) ar avea destule argumente ca sa ma contrazica.

Oricum, nu e un pas inainte sa decapitezi un om care zice ce crede. Dupa (daca o fi fost stearsa postarea de pe 15 ianuarie) 8 zile. Mi se pare o condamnare cu suspendare=rastignire. Sigur v-ati prins.

O jertfa (reamintesc ca nu sunt un fan al lui Baconschi daca vi se pare ca am luat-o pe aratura) adusa multimii. Sa te destituie din cauza unei postari pe blog? Mi se pare destul de mult chiar si pentru vremurile pe care le traversam.

Parere mea (am subliniat) e ca revocarea din ministeriat a lui Teodor Baconschi seamana, alaturi de aminarea aplicarii taxei de prima inmatriculare pentru masinile second aduse inainte de 2007 si “amnistierea” bugetarilor care au primit restante salariale cistigate in INSTANTA!, cu “Nicule mai da-le 200 de lei”.

Asadar, predictia dragonului de apa e ca puterea actuala nu prinde ciresele in scaun. Am fost un domn generos, stiu. Puteam zice ceva de ghiocei insa cu vremea asta s-ar putea sa fi ramas in urma. Safe is safe. Aveti rabdare macar pina pe la minutul 6…

Cred ca daca mai avea timp majora si “indemnizatiile revolutionarilor din decembrie 1989″.

Blog, opinie politica, secol XXI, sinceritate, internet, miel, interes politic? Chapeau, monsieur Baconschi.

2 Comments on “PREMIERA (jenanta): ministru demis din motive de BLOG”

  1. teo says:

    Tot am vrut sa comentez ba una, ba alta si pe cum am inaintat cu cititul mi-am tot spus “bun, a zis-o si pe asta, nu-si mai are rostul”.

    Bonus, de la inceputul parangheliei tot am asteptat s-o aud pe cea cu “agenturili”. E-te ca nu s-a lasat prea mult asteptata. Cica acum sunt americani contra americani. Parerea lor (http://www.ziaristionline.ro/2012/01/17/prima-analiza-profesionista-asupra-revoltei-anti-basescu-occupy-romania-revolutia-lichelelor/).

    • @ teo

      Daaaa, de mare adincime editorialul. Mai ales finalul ma da pe spate

      “Pentru “băieţii deş­tepţi” şi actuala elită politică, înlăturarea de la putere a lui Traian Bă­sescu care colaborează eficient cu administraţia Obama şi sărbătoreşte venirea noului an chinezesc la am­basada Chinei a devenit o chestiune de supravieţuire şi menţinere a accesului la finanţare. Situaţia economică şi conjunctura internaţională generală i-au făcut să se grăbească, alegerile din noiembrie fiind prea departe pentru a mai putea fi utile unor personaje care sunt vizate astăzi în multiplele dosare care deja au ajuns sau în cu­rând vor ajunge publice. Tentativa stângace de a organiza o “revoluţie colorată” la Bucureşti a fost făcută în disperare de cauză şi va intra în istorie drept o “revoluţie a lichelelor”, “revoluţie” care a eşuat din cauza inepţiei terminale a organizatorilor”.


Leave a Reply

