Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Protestezi?


Da’, protestul anuntat a avut loc. Cu ocazia asta am apucat si eu sa vad (cu toate ca mai aparusera in public dar nu m-am invirtit eu prin zona) cetateni care poarta “masti Guy Fawkes”. Adica fani (poate activi) Anonymous Romania.

Unii si-au facut rost de masti (sunt la mare cautare daca ma iau dupa cautarile care ajung pe blogul asta) altii si-au confectionat singuri. Pina la urma nu e important cum arata masca ci mesajul pe care vrea sa-l transmita peroana care o poarta. Partea funny e ca am “vizionat” doua proteste in paralel.

Un fel de 2 in 1 in piata Universitatii din Bucuresti. In fata Teatrului National erau “Jos Basescu!”, la fintina cei de la “Jos ACTA!”.

Daca or sa mai apara cauze care sa stringa protestatari as recomanda si piateta de la iesirea de metrou de linga spitalul Coltea si, la rigoare, curtea Muzeului. Poate trebuie citeva aprobari suplimentare dar e un spatiu ok pentru proteste cu 100-200 de participanti.

Ma distreaza oarecum protestul anti-ACTA pentru ca sunt sigur ca marea majoritate a sustinatorilor cauzei nu au citit documentul (ACTA, adica). Inteleg ca ar fi pe pagina ministerului Comunicatiilor dar nu am chef sa sap.

Nu l-am citit nici macar eu asa ca bag mina in foc ca aproape toti cei care protesteaza si-au format o oarecare opinie citind relatarile din presa. Not good, very bad!

Cu toate ca nu poti pune foarte mutla baza pe ce zic reprezentantii autoritatilor din Romania (ce-i corect e corect) pe mine personal interviul asta (click pe link pentru ascultare) m-a pus pe ginduri.

Ca sa sustin o cauza, cel putin asa e in cazul meu, ar trebui sa cred in ea.

Si da, cred ca “mascatul” de sus tocmai imi facuse o poza discreta :)) .

Leave a Reply

