Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

TESTE esuate: Romania vs. Georgia


Am servit meciul de rugby (test, in limbajul lor) Romania-Georgia. Ma asteptam la o partida interesanta pentru ca la sfirsitul lui februarie Romania a invins in deplasare Rusia cu 25-0. Rezultat bunicel.

Numai ca ulciorul nu merge de prea multe ori la apa. Mai ales la romani si nu neaparat la rugby. Ziceam de teste.

Al doilea test a fost al meu. Am incercat sa incarc un video de pe telefonul mobil si sa-l postez. Nu l-ati vazut asa ca, logic, nu am reusit.

Georgia ne-a batut la Cupa Mondiala din toamna in Noua Zeelanda si ne-a executat si azi la Bucuresti. Nu-i o tragedie, am fost sa vad un meci nu o “victorie romaneasca”, dar cind vezi ca echipa nu prea stie sa duca mingea (balonul oval, deh) nu-ti vine sa admiri prea mult apararea frumoasa a Georgiei.

La pauza mai erau niste sperante; Romania conducea cu 10-6. In repriza a doua insa Romania nu prea a mai jucat. In ciuda incurajarilor destul de penibile (vorbim totusi de rugby) inclusiv de la microfonul crainicului stadionului. Mi se pare jenant si impardonabil sa indemni publicul sa huiduie cum s-a facut pe finalul partidei.

Public mult dar si multi necunoscatori. Oricum, peste 3 mii de oameni. S-a vazut dupa comportament ca erau multi “fotbalisti”. Pina la urma Romania-Georgia 13-19.

Leave a Reply

