Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Politia sunetelor – 0.0 (adica beta)


Am reusit sa gasesc un editor video free (windows-ul meu nu are movie maker, habar nu am de ce)

Am salvat poza cu 3 minute de audio ca un film MOV si a iesit de peste 650 de megabytes. Nu e un format bun. Stie cineva ce format ar trebui sa utilizez? Read the rest of this entry »

Realitatea ma stringe cu usa


Nu tembeliziunea omonima ci realitatea obisnuita. Ma stringe atit de tare incit, chiar daca nu-mi prea place, trebuie sa-mi fac un cont pe Facebook.

Privita problema mai de departe ar putea fi interpretat si ca faptul ca realitatea de zi cu zi ma alunga in realitatea virtuala :)) .

Bun, destul cu dumele Read the rest of this entry »