Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Am scapat si luna asta


Dupa ce am urmarit stirile de vineri (4 mai) am inceput sa ma pregatesc temeinic pentru orice eventualitate. Sa nu intelegeti ca nu apreciez un astfel de eveniment (uite o frumoasa galerie foto) insa dupa ce am urmarit buletinele de stiri nu-mi ardea de asa ceva.

Un posibil pericol se apropia cu repeziuciune de Pamint. Cu ocazia asta mi-am dat iar seama ca Bruce Willis s-a cam dat la fund.

M-am scobit prin buzunare si am gasit vreo o suta si ceva de lei (RON) pe care am decis sa-i schimb in monede de 10 bani. Ideea era sa-mi maresc masa (cu maruntisul in buzunar) ca sa nu ma trezesc atras in spatiu de luna care urma sa fie foarte aproape de pamint si inca plina.

N-am reusit sa schimb in fise de 10 bani decit vreo 86 de lei. Majoritatea vinzatoarelor de pe la magazie si chioscuri sunt gata sa-ti dea fata de nevasta, un rinichi imprumut, sau chiar sa accepte vinzarea pe datorie cu o singura conditie: nu le cere sa-ti schimbe putinul marunt in fise pe care-l au.

Cele 860 de monedute zornaitoare indesate prin buzunare mi-au redus putin speranta in privinta sanselor mele de a nu ajunge pe Luna rapit de forta ei de atractie (parca ma aud zicind “O Luna mare pentru oameni, o speranta mica pentru mine de a mai ajunge cindva printre ei”. Foarte serios, americanii nu mai au vehicul functional de iesire in spatiu asa ca as fi ramas pe Luna) in cazul in care trece peste bloc.

Mi-am cautat si ochelarii de protectie de la eclipsa din 2000 (nu i-am gasit, cine stie pe unde i-am abandonat) si mi-am jurat sa nu uit – in ciuda caldurii – sa-mi iau ceva cu mineca lunga pentru simbata seara-noaptea pe afara.

In loc de ochelarii de eclipsa am zis ca ma descurc cumva si cu niste ochelari de soare. Ca sa nu ma arda lumina prea puternica.

Pina la urma nu s-a intimplat nimic in zona mea de competenta. Poate si pentru ca Luna trece lunar prin “cel mai apropiat punct de Pamint”. Doar ca nu e mereu luna plina.

One Comment on “Am scapat si luna asta”

  1. Mirela says:

    Aseara aruncandu-mi ochii pe geam mi s-a parut ca se reflecta lustra in geam, dar cum nu am lustra, ‘chestia atat de luminoasa’ mi-a trezit curiozitatea si ca sa vezi- era luna atat de aproape ca mi se parea ca poate fi atinsa cu usurinta. Daca nu mai uit la stiri… habar nu aflam ca suntem in pericol – am dormit bustean, n-am fost excesiv de meditativa si nici nu am levitat spre stele.


Leave a Reply

