Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Vine (chiar repejor) Politia


Din cite stiu eu cartierul Primaverii din Bucuresti e in sectorul I. “Sa poata sa le faca fata celor care nu respecta legea…”

Chiar si asa nu pot sa-mi explic cum Politia Locala (fosta rurala la sate) isi poate permite sa circule cu asa ceva.

O fi el Bucuresti (sector II) dar parca e multicel. S-ar putea sa fie vreo sponsorizare din partea unui dealer (si eu sa nu fi vazut stirea) dar tot e curios. Ce interes (profit, sa nu ne ascundem dupa vorbe) ar avea un dealer sa doteze Politia cu astfel de masini? Ok, cistig de imagine insa greu de monetizat ulterior.

Ce persoana normala cu suficienti bani in punga cumpara o marca masina pentru ca a fost prinsa cu ea in timp ce incalca legea? “Publicul” la o astfel de chestie nu se pune pentru ca – evident – n-are banii necesari.

Chiar nu inteleg rostul unei eventuale sponsorizari. Daca masinile sunt cumparate din bugetul local mi se pare si mai interesant. Exista astfel de disponibilitati financiare? Pe bune?!?

8 Comments on “Vine (chiar repejor) Politia”

  1. Tavi says:

    Și eu m-am mirat când am văzut ce mașini au cei de la Poliția Locală din Sect 2. Din câte am observat, în mașinilea astea Alfa Romeo se plimbă șefuleții din Poliția Locală (cel puțin așa păreau gagigii după aerele pe care le aveau și țoalele de pe ei).

    Da să-i vezi pe ăia din Mogoșoia, parcă. Au VW Touareg, mașină care se învârte binișor pe la 30 de mii de euro.

    Clar e un subiect de făcut ăsta.

    • teo says:

      S-ar putea sa fie masini confiscate. Dar merita investigat. Doar sunteti amandoi in bransa.

    • SS says:

      Bravo pentru “Romania”. Scriu si aici pentru ca inca imi prind urechile cu FB in sensul ca nu vreau sa scriu chestii care ar putea deranja pe cineva la un moment dat. Chiar am ramas masca (in sensul bun 🙂 ).

  2. teo says:

    Nea Gogu le stie pe toate. Le-au primit anul trecut de la carabinierii din Milano. (http://b365.realitatea.net/news/carabinierii-au-descins-vineri-la-politia-locala-sector-2/)

    • N-am zis ca nu. Doar ca nu inteleg ce interes (nu neaparat in sensul rau) ar avea cineva sa doneze Alfa Romeo politiei locale sector 2. Puteau sa le doneze Politiei autostrazi (pt viteza) sau IGPR-circulatie. Care e logica patrularii prin 3 cartiere cu astfel de masini?

      • teo says:

        Probabil au inteles ca Politia Locala e cam echivalentul lor deoarece Carabinierii se ocupa de ce se intampla in localitate.

        Italienii au o organizare destul de interesanta a politiei. M-a distrat sa dau de Politia Calare, Politia Montana, Politia Marii. In sfarsit, traducerile sunt asa cum imi vin la tastatura.

        Le-or fi avut baietii de casat si le-au trimis omologilor din Romanica.

  3. Gigelinho says:

    Prietene,politia locala nu e fosta RURALA la sate,politia locala e fosta politie comunitara aka fostii gardineni publici!Politia Rurala face parte din Politia Romana,iar politia locala e o institutie de impostori,slugai ai primarului.Te rog sa nu mai faci asemena confuzii.
    Privind masinile primite,nu pot spune decat ca italienii sunt niste prostanaci,ori ca primarul a avut relatii foarte bune cu cei de acolo,altfel nu-mi explic cum sa dai frate 9 masini din astea comunitarilor care nu fac altceva decat sa umble dupa traficantii de patrunjel,in loc sa dea masina POLITIE ROMANE,care chiar stie si are nevoie de astfel de masini.
    TARA LUI PAPURA VODA!


Leave a Reply

