Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Miorita spre Mongolia – Mongol Rally 2012


Tranzitind vasta Trucie ne-am intilnit din ce in ce mai des cu sora Daciei, Renault 12 Toros. Turcii sunt la fel de mindri de Toros-ul lor cum suntem noi, posesorii de Dacie. Pe drumul dintre Gerede si Samsun au trecut in viteza pe linga noi niste tineri… click continuare.

Cei care au reusit sa sudeze acele bare si care au fost foarte rapizi au zis că nu ne costa nimic, ca o face pentru prietenia dintre romani si georgieni. Tot din prietenie, Iulian le-a oferit un calendar cu doamne fare vesminte si niste conserve de pate de la Scandia… <a href="Cei care au reuşit să sudeze acele bare şi care au fost foarte rapizi au zis că nu ne costă nimic, că o face pentru prietenia dintre români şi georgieni. Tot din prietenie, Iulian le-a oferit un calendar cu doamne fără veşminte şi nişte conserve de pate de la Scandia… click.

In afara de Muzeul Stalin, in Gori n-am vazut mare lucru. E un oras nerenovat, blocurile sunt foarte, foarte gri, oamenii cam la fel, nu sunt obisnuiti cu turistii si cu strainii. Doar centrul orasului este puţin renovat… In afară de Muzeul Stalin, in Gori n-am vazut mare lucru. E un oras nerenovat, blocurile sunt foarte, foarte gri, oamenii cam la fel, nu sunt obisnuiti cu turistii si cu strsinii. Doar centrul orasului este putin renovat continua.

Am ramas intepeniti doar cind ne-am bagat cu masina printre vulcani, pentru citeva fotografii artistice. Acolo exista o zona namoloasa, iar rotile Mioritei s-au inclestat. Am avut din nou noroc, deoarece cu citeva minute inainte de a ne plimba noi cu Dacia printre vulcani se oprise o masina 4×4, din care au coborât trei fete. Cind ne-am uitat mai bine era o masina de la corpul diplomatic, mai tirziu aveam sa aflam ca sunt de la Ambasada Lituaniei. Ne-au tractat putin, cit sa ne scoata din namol.

Cind am aflat ca mai avem de stat o zi prin Baku am inceput sa umblam hai-hui prin oras si ne-am apropiat de centrul vechi, unde am gasit un local pe gustul nostru. La un demisol, slab iluminat, am luat cite o bere la halba si dolma – un fel de mincare cu ardei, rosie si vinata, toate umplute cu carne tocata, intr-un sos usor.

Leave a Reply

