Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Tot mai aproape de Ulan Bator


Mi-am mai exprimat (aici) pizma care ma roade cind vad o poveste atit de frumoasa.

Dupa cum se poate vedea si aici.

Miorita a ajuns in Uzbekistan. “Punga de gaz arde din 1971 si a fost aprinsa de niste geologi sovietici cu scopul de a consuma gazul intr-o saptamina. Incendiul durează de atunci”.

Inca doua extrase, le gasiti daca cititi cu atentie postarile pe www.freemiorita.ro

Am gasit zona cu bancile, Molo s-a dus sa scoata bani, iar eu cu Nicu ne-am apucat sa schimbam filtrul de aer. Dar surpriza: Molo nu a fost primit in banca in sandale. Un functionar i-a cerut sa isi cumpere pantofi si apoi sa se intoarca. A mai încercat apoi si la celelalte doua banci si a revenit cu doua vesti: una buna si una proasta. Cea buna, a fost primit in bancă in sandale, iar cea proasta, nu putem scoate bani de la ATM sau de la ghiseu, intrucit bancile din Turkmenistan nu pot lucra cu carduri straine, chiar emise sub sigla Visa sau MasterCard. Pina la urma am primit niste bani prin Western Union. Noroc cu telefonul prin satelit Thuraya“. Daca doriti sa-i si auziti se poate. Click aici.

La radio, doua posturi in FM, unul cu stiri despre presedinte si altul cu muzica locala, ceva intre manele si dance rusesc… La fiecare intersectie exista cel putin un politist. Am umblat de la un hotel la altul: la Syyahat nu mai sunt locuri (aiurea, nu vor sa se mai complice cu declararea noastra la Securitate), la altul nu se cazeaza decit cetateni turkmeni, iar la hotel Ashgabat nu ne pot caza pe toti trei intr-o camera. Am avut noroc, unul din baietii angajati s-a oferit sa ne gazduiasca la el. La el acasa? Cetatenii turkmeni nu prea au voie sa intre in contact cu strainii, iar posesorii de viza turistica nu au voie sa se cazeze la un particular daca in respectiva localitate exista o unitate turistica din reteaua de stat“.

Leave a Reply

