Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Vino si cinta!, pacat de ideea buna


Tindaleam prin centrul vechi din Bucuresti, fiind o zi foarte frumoasa, si aud ceva muzica la un moment dat. Daca era vreo manea, un rock sau ceva bumtzi-bumtzi nici nu mi-ar fi trecut prin cap sa ma deranjez.

Nu pentru ca as desconsidera genul asta de muzici dar mi-as fi zis ca a dat vreun smecher muzica mai tare. Era insa un pian si suna nefiresc. Adica se simtea ca nu e o boxa plus ca interpretarea, buna nimic de zis, nu avea perfectiunea aia de la care merita inregistrata profesional.

Era undeva in stinga sediului BNR asa ca am dat o raita. Nu eram singurul curios de ce se intimpla dar nici nu ne-am calcat pe picioare cei care ne-am oprit citeva minute. Fac poze, ascult citeva acorduri si-mi vad de treburile mele.

Tocmai am sapat un pic si aflu ca e vorba de o actiune mai ampla: “Vino si cinta!”. De pe site-ul Radio Romania Muzical “o invitatie la adresa tuturor celor care pot interpreta o scurta piesa la pian sau care doresc sa afle despre muzica. Indiferent de virsta, repertoriu sau grad de pregătire muzicala, sunteti asteptati sa cintati la pianinele amplasate in Bucuresti: in Centrul vechi – intersectia strazilor Lipscani si Smirdan (orele 12 – 22), Parcul Coltei (16 – 22) si pe esplanada AFI Palace Cotroceni (17 – 22)”.

Cel pe care l-am prins eu era un student la Medicina. Nu cinta rau cu toate ca nu ma pricep nefiind purtat pe la concerte si filarmonici.

Acuma daca tot am sapat si am aflat mai multe zic sa nu le tin pentru mine. “… pina in 31 octombrie, 5 minute de muzica clasica pot fi ascultate din nou in spatii neconventionale: hipermarketuri, mall-uri, magazine de bricolaj, librarii, scoli si muzee, gratie unei noi editii a campaniei “Asculta 5 minute de muzica clasica” propusa de Radio Romania Muzical”.

Amanunte cu un click aici.

6 Comments on “Vino si cinta!, pacat de ideea buna”

  1. teo says:

    Superb! Chestii din astea ar merita mediatizate, inclusiv pe FB, nu măgăriile politicienilor şi amantlâcurile vedetelor de 2 bani.

  2. Andreea says:

    De ce spui in titlu “pacat de ideea buna”?

    • @ Andreea

      Pentru ca stiu multa lume, asa cum ma asteptam, care a aflat de Vino si cinta! de aici. Cred ca as avea si dovezi video daca m-ar interesa sa demonstrez. O foarte buna idee (stiu ca nu e prima editie insa eu am fost spectator intimplator) cu un marketing jenant. Pacat de ea, ideea, parerea mea.

  3. silver price says:

    Radio România Muzical initiaza asadar un proiect ce-si propune lupta împotriva poluarii spiritului: a asculta cinci minute de muzica clasica pe zi poate fi un foarte eficient manifest împotriva tuturor lucrurilor criticate din societatea româneasca, un gest ce poate polariza toate fortele din piata culturala româneasca, un gest potrivit tuturor, îndreptat însa mai ales catre copiii si tinerii României.


Leave a Reply

