Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Mos Craciun via pachetul de suflatori


Colindatul la oras a devenit de mult o industrie. Sau afacere daca vi se pare mai apropiat sufletului. Cu 2-3 saptamini inainte de sarbatoare descind hoarde de “ursari”, “caprari”, “colindatori” si alti vajnici “purtatori mai departe ai traditiitor”. Plictiseala mare, pe cuvint.

Ideea e ca fac galagie prin zone circulate (uneori cu ceva simt artistic) sau pe linga case si blocuri. Cite unul-doi tot le arunca ceva: bani, tigari, poate le da un vin daca a apucat sa deguste suficient recipientele primite “de la nasul/socrul” sau cumparate din piata.

Asa ca aseara cind am auzit niste muzica de sezon am zis ca a dat cineva muzica mai tare. Suna binisor muzica. Dupa vreo jumatate de ora (era seara de mult) muzica parea ca e din ce in ce mai aproape. Plus ca avea si micile imperfectiuni care dau farmecul unui recital “live”. “O fi vreunul care asculta variante de colinde la trombon si trompeta in masina si s-a apropiat”, mi-am zis.

Pina la urma m-am prins. Erau trei neni, evident stapinitori buni ai instrumentelor, care cintau si ei pe sub geamuri. Dar macar cintau frumos, erau costumati si aveau habar de “show”. De mult n-am mai prins niste colindatori atit de interesanti…

One Comment on “Mos Craciun via pachetul de suflatori”

  1. chereji says:

    mai tre’ sa scoata si ei ceva banuti de paine… fiecare cum poate….


Leave a Reply

