Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Sa-mi fie rusine, NICI UN CITITOR din China!


The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

Nu prea a fost un an bun 2012. Poate si din cauza lenei de care am dat dovada in ultimele luni. Din motive obiective dar si subiective ;). Cele mai mari nereusite ar fi numarul mic de comentarii si faptul ca (de cind se tine cont de tara de origine) nu am avut nici un cititor din China. Shame on me!

In 2011 avusesem chiar o mica controversa cu cineva de la RCI sectia romana. Sa fie blocat wordpress.com in China? Nu prea cred. Ma surprinde “succesul” de care se bucura povestea cu Unicum. Chiar nu ma asteptam. Aveti aici statisticile BLOGcatCHINA pe 2012. La multi ani.

Click here to see the complete report.

11 Comments on “Sa-mi fie rusine, NICI UN CITITOR din China!”

  1. teo says:

    Parca tin minte ca mi-a zis cineva ca e blocat si pot sa iasa doar prin niste proxy.

    Da, m-a surprins si pe mine faza cu Unicum, pentru ca mai tot timpul il vad in top, dar ma gandesc ca cineva o fi salvat la favorite fix pagina aia si intra pe ea cand acceseaza blogul.

    Si mie mi-au scazut si vizitatorii si “laudatorii”, mai ales dupa ce am trecut pe domeniul nou. Adevarul e ca nu m-am mai tinut de treaba. Ca veni vorba, imi schimbi, te rog, linkul din blogroll? (Merci)

  2. b says:

    s-a mai discutat aici, cred ca e blocat demult. poti verifica online ce e blocat si unde.

    • @b
      sincer, tu ce crezi despre asta http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-china-20929826 . o vazusem acum cateva zile insa am zis ca e un balon “west”. greva e sigura insa nu-mi dau seama cat e supraexpunere in media occidentala si cat e legat de parcursul lui Mr. Xi. e cam confuza povestea (fara acces la “mandarine”) cam ca si cea cu Bo.

      • b says:

        e super faza inca in desfasurare. or urmaresc pe weibo. vorbim despre cel mai tare ziar practic. politia nu i-a dispersat azi dimineata, guangdong-ul e mai reformator. foarte multa sustinere pe weibo.

        vom vedea. macro: e nasol ca li chunhua e in comitet pentru ca e de la propaganda. in rest e bine ca a plecat zhu yongkang.

        sunt speriati de primavara araba, prioritati interne: stabilitate.

  3. b says:

    liu yunshan.

  4. b says:

    am probleme cu pinyin-ul astazi: mai sus ma refeream la domnul instant noodle zhou yongkang

  5. Tiberiu says:

    La multi ani cu sanatate si spor la treaba!

    • @b
      Foarte interesant. Pacat ca putini o sa citeasca linkul de la tine din cauza ca – pastuit asa – n-are absolut nimic atractiv. Insa chiar e interesant.


Leave a Reply

