Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Politia sunetelor – deosebit (Radio Cluj)


viscri

Intimplarea a facut ca pe la sfirsitul saptaminii trecute sa ascult din greseala Radio Romania Cultural. Chestii legate de lipsa de semnal la telefon si acces la internet.

Nu mi-a parut rau. Am prins o serie de documentare extrem de interesante. Facute frumos, cu zimbetul pe buze, montate foarte bine (nu mi-a venit sa cred, serios…) cu povesti care m-au tinut treaz pina pe la 3 dimineata. Cu sunete curate si interesante.

Documentarele au fost doar difuzate de Radio Romania Cultural. De realizat au fost realizate de Radio Cluj. Incredibil de bune si marturisesc ca nu cunosc multa lume care sa fie in stare de asa ceva. Vreo 20-25 de persoane si asta cu generozitate. Sper sa fi auzit bine numele realizatorilor: Doina Gecse Borgovan, Anca Bota si Anca Baltan. Sunt sigur ca mai exista si alte nume pe care insa nu le-am prins. Jos cusma.

One Comment on “Politia sunetelor – deosebit (Radio Cluj)”

  1. Tiberiu says:

    Chiar, si mie mi s-a intamplat sa ascult Cultural din intamplare si am fost si eu placut surprins!

    Intr-adevar documentare de calitate si emisiuni cu continut variat si alternat de-a lungul zilei (si de stiinta…etc.). O alta chestie buna mi s-a parut ca dupa vreo doua zile aproape ca invatasem programul, stiam ce emisiune urmeaza, la ce sa ma astept la o anumita ora- cred ca e un lucru bun sa ai o grila intuitiva cand vrei sa atragi ascultatori si sa-i fidelizezi.

    Ca veni vorba, acum vreo trei ani era o emisiune super pe Romania Actualitati, cred ca luni noaptea se numea “Radio radios” (tot din intamplare am prins-o). Alexandru Ciocalteu (medic nefrolog il stiti de pe la TV), cu o super voce ragusit-melancolica, dialogand cu un fel de moderator, citea poezie si proza (R.M Rilke, Gellu Naum, Dino Buzzati, s.a.) si punea muzica buna (greii jazz-ului american, folclor autentic, chiar si chestii mai exotice).
    Nu stiu ce s-a mai intamplat cu emisiunea, dar chiar era ceva deosebit. O emisiune document as zice.


Leave a Reply

