Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Ziua irlandezilor (St. Patrick’s day) la Bucuresti


M-am tare bucurat cind am auzit ca pentru prima data se organizeaza si in Romania o parada de St. Patrick’s. Faptul ca a fost organizata de ambasada Irlandei la Bucuresti si s-a oprit temporar circulatia pe Calea Victoriei erau premise sa fie ceva interesant. Irlanda detine presedintia UE.

Nu ma asteptam chiar la o parada de nivelul celei de mai jos dar am avut ceva asteptari.

Lumea, publicul, a fost in numar mare dar parada mi s-a parut un fis. E adevarata ca pentru prima editie nu pot zice ca a fost o catastrofa insa sper ca in altiu ani sa fie mai interesanta. Chiar n-ai avut ce vedea. “Carele” mi s-au parut chiar penale. Noroc cu Guinness. Si cu pub-urile.

This slideshow requires JavaScript.

Saptamina viitoare o sa aiba loc Campionatul Mondial de dansuri irlandeze. Nu, nu in Romania. Sper sa vad chestii interesante.

One Comment on “Ziua irlandezilor (St. Patrick’s day) la Bucuresti”

  1. belgianca says:

    Guinnessul salveaza orice situatie! 🙂


Leave a Reply

