Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Kultur flashmob


rembrandt-rondul de noapte

Eu nu l-am vazut inca in Romania (flashmobul asta) dar poate mi-a scapat mie. Nu poti monitoriza 24/24 toata presa si internetul. Asa ca imi cer scuze daca Ctrl-C/Ctrl-V pe cineva.

La sfirsitul saptaminii trecute a fost redeschis muzeul “Rijksmuseum” din Amsterdam. Eu nu prea sunt pasionat de muzee (deh, mai de pe la tara, n-aveti cu cine…) insa daca faceti parte dintre cei care viziteaza des astfel de institutii sigur va intereseaza ceea ce puteti citi aici (click). De fapt, e interesanta chiar si povestea modificarilor care i-au fost aduse in deceniul in care a fost inchis pentru modernizarea. Eu am aflat de aici. Piesa de rezistenta a Rijksmuseum e “Rondul de noapte” al lui Rembrandt.

Ocazie cu care la Amsterdam s-a organizat un foarte dragut flashmob. E interesanta si tema/cauza (redeschiderea Rijksmuseum), insa mi se pare cu adevarat deosebita ideea si desfasurarea de forte pentru punerea ei in practica. Mai rar asa ceva.

Leave a Reply

