Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Politia sunetelor – A1 vs. PRO (mi se pare penibil)


foto cap

Ca sa vedeti cam ce face audienta in Romania. Si sa tineti minte povestea asta pentru data viitoare cind o sa auziti tot felul de persoane care se pling de calitatea scazuta a programelor TV care, zic cei care se pling, “indobitocesc oamenii”. Pai daca exista cerere..

Eu nici macar nu stiam pina ieri de acest “scandal monden”. Se pare ca e o chestie serioasa si importanta.

Zice “presa” de specialitate ca a intrat dihonia intre Gabriela Cristea (vedeta?) si sotul ei Marcel Toader (vedeta?). Intrebarile din paranteze sunt puse la modul sobru pentru ca eu chiar nu-mi dau seama daca sunt vedete. Pentru mine cu siguranta nu.

Pe Gabriela Cristea am mai vazut-o din greseala pe la TV, n-am urmarit niciodata ce prezenta, iar in cazul domnului a trebuit sa caut pe internet ca sa aflu cum il cheama. Dar poate e doar problema mea faptul ca nu-l stiam.

Revin insa, chestia cu cearta dintre cei doi e insa atit de gustata de public incit i-am prins invitati in paralel la doua emisiuni concurente: domnul era la “Acces direct” de la Antena 1, iar doamna era la “Canapeaua lui Maruta” de la PRO-TV.

Cred ca, mult mai celebrul cuplu, Adriana Bahmutanu+Silviu Prigoana are mai nou concurenta la spalat rufele. Ca el bea, ca ea nu calca, penibil!

16 aprilie 2014, ora 17:50….Foto: Times New Roman.

One Comment on “Politia sunetelor – A1 vs. PRO (mi se pare penibil)”

  1. teo says:

    Noroc cu blogul tau ca am aflat si eu ca mai avem niste vedete de al caror nume habar n-am avut. Chiar, ce vedeteaza, ca vad ca esti mai in tema cu mondenul ca mine?


Leave a Reply

