Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

“Kafka, frate!”


E doar o vorba zisa in situatii stupido-grotesti-birocratice.

Adica se potriveste destul de bine multor situatii :)) . Asa ca n-am putut trece indiferent.

Oare se tine “kafka” dupa mine sau il caut eu inconstient? O sa ma gindesc 😉

Uite ca “norocul” meu ma face sa dau peste “kafkilaciuni” pe unde nici nu mi-as inchipui 🙂 . Mda, nu e chiar FRANZ KAFKA insa eu zic ca se pune si Kaffka Margit. De dragul situatiei

Pina una alta:

Azi, 3 iulie 2013, se implinesc 130 de ani de la nasterea lui Franz Kafka.

2 Comments on ““Kafka, frate!””

  1. teo says:

    Vad ca bantuie microbul remake-urilor. Nu ca n-as fi atinsa si eu 😉

    • @teo
      Avea doodle, era aniversare rotunda dar daca scriam ce mi-ar fi venit la mina as fi enervat citeva persoane. Nu se schimba nimic asa ca nu merita efortul. Am ales varianta comoda si inedita cit de cit.


Leave a Reply

