Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Geico – asigurarile simpatice


GEICODaca nu ati auzit pina acum de GEICO nu-i capat de lume. E insa un semn ca nu sunteti o persoana care manifesta interes pentru SUA. Mie mi se pare o companie foarte simpatica. Ciudat, nu?, avind in vedere ca e o firma de asigurari si activeaza si in domeniul asigurarilor auto.

Legenda: GEICO = Government Employees Insurance Company

Soferii din Romania se pling de RCA si de cum ii trateaza companiile de asigurari. Am ajuns eu care nu am nicio o treaba sa stiu de EUROINS.

Chiar si mascota lor (sopirlitza Geico) mi se pare deosebit de simpatica. Oricum, daca vreti sa aflati cam cine sunt GEICI puteti ridica un pic din val cu un click aicishea.

M-am distrat foarte bine uitindu-ma la campaniile lor publicitare. Mesaje scurte, promisiune clara si umor. Cistigator!

2 Comments on “Geico – asigurarile simpatice”

  1. teo says:

    Euroins, zici? Ok, e bine de bifat si tinut minte. Dar stai, sa te loveasca unul cu RCA la Carpatica. Atunci sa vezi bucurie si nervi pusi pe bigudiuri. Prima data a trebuit sa fim programati la constatare, peste cateva zile. Pe urma m-au purtat de la unul la altul vreo cateva saptamani, am aflat (neoficial) ca dosarul a fost trimis la “Comisia antifrauda”, chit ca tipul care a facut constatarea (acelasi personaj cu directorul de daune) a avut ambele masini la dispozitie si in declaratie am scris ambii, negru pe alb, ca zevzecul nu mi-a acordat prioritate.

    Dupa ce o saptamana (a cincea de la accident) l-am sunat zilnic, pe mobil, in cele mai nepotrivite momente, tipul s-a saturat si le-a dat verde celor de la service. Din spusele baietilor, banii or sa-i vada peste vreun an.

    Trei invataturi de minte am tras de aici:
    1 – Niciodata nu o sa-mi fac asigurare ieftina. Daca, Doamne-fereste, lovesc pe cineva, sa nu traga ce am tras eu.

    2- Daca m-a lovit cineva cu asigurare ieftina, las in buruieni bunul-simt si uit ca sunt o lady, il iau de maner si mergem la politie. Prin intelegere amiabila nu faci decat sa-ti bati cuie in talpa si o sa urmeze o perioada destul de lunga in care o sa ai nevoie de picioare.

    3- Daca ceva mi se pare ca nu mai functioneaza ca inainte, la doctor, taticu! Nu, “las’ ca trece”. Ca n-a trecut si acum trebe sa-mi fac RMN pe banii mei.

  2. teo says:

    :))))))) La vreo luna dupa ce am asteptat vreo doua-jumate sa mi se repare masina dupa ce m-a lovit cel cu asigurare la Carpatica, m-a lovit unul cu asigurare la Euroins. 2013 a fost anul accidentelor pentru mine. Dauna nu a fost asa de mare ca la Carpatica si am primit aprobarea de reparatie imediat. Dar mi-am reparat la un service unde faceau ei constatarile si am mai avut de bagat in masina dupa aceea. Naiba, ca de cand am casco, nu se mai infige nimeni in mine.


Leave a Reply

