Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Borjomi – apa georgiana


Am si eu niste nedumeriri legate de spatiul ex-sovietic. Mie imi place foarte mult sa vizitez tari ca Ucraina sau Republica Moldova insa mi-am amintit de doua chestii pe care nu le pricep. La scurta tura de Ucriana facuta acum aproape un an am dat peste apa minerala Borjomi. Despre foarte interesanta excursioara cititi AICI si mai ales AICI. ciudat 001

Daca ati citi povestea de la link-ul precedent ati aflat ca am mers foarte mult pe jos prin Ucraina. Era o zi de duminica si a fost destul de complicat pina am reusit sa schimb niste bani si sa am citeva grivne in buzunar. Pentru ca era foarte cald si umblasem deja vreo 20 de kilometri aveam o sete gigantica in mine.

Asa ca m-am oprit la un magazinas sa cumpar o apa minerala. Nici o apa nu era tinuta la rece frigiderele fiind doar pentru bere. Preturile sunt ceva mai mici decit in Romania insa singura apa minerala care era in frigidere era Borjomi, din Georgia. Habar nu am de ce insa e foarte scumpa apa asta. Cred ca trebuie sa aiba o poveste interesanta ca sa se justifice pretul. Nu imi mai amintesc foarte exact cit costa insa stiu ca era scumpa. Ceva de genul a 4-5 lei sticla de 600 de ml. N-am inteles de ce…

A doua chestie a fost in Piata Centrala din Chisinau. Scurta incursiune o gasiti AICI. Pe linga nu stiu ce cirnati facuti la gratar a iesit la un moment dat un nene cu chestiile astea si le-a pus pe gratar. Habar nu am ce ar putea fi. Dar e o chestie mare si groasa, cam cum e un salam de dimensiunile antebratului unui barbat vinjos.

ciudat 002

One Comment on “Borjomi – apa georgiana”

  1. CatalinaN says:

    Apa minerala Borjomi este apa medicament a Georgiei. Exista si o statiune balneara cu acest nume si chiar un parc natural. Este cea mai scumpa apa din Ucraina si din Georgia.O gasesti la orice magazin sau in farmacii. In Georgia se gaseste si plata si este la fel de scumpa. Apa are proprietati terapeutice in bolile de stomac. AI observat ca are un gust ciudat si dupa ce o bei nu te baloneaza. Mai exista o apa minerala “puturoasa” (gust pregnant de sulf)- LIKANI, tot din Georgia. Ea este si mai buna pentru stomac dar nu se gaseste decat in Georgia.


Leave a Reply

