Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Ce fac astia cu cenepeu’?


Biblioteca 002Simt ca se apropie momentul in care o sa devin isteric in legatura cu CNP-ul. Codul numeric personal.

Cred ca va mai amintiti isteria cu CNP-ul de la recensamintul populatiei… ei bine, isteria mea o sa fie un pic pe invers.

Adica pe mine nu ma deranjeaza deloc sa-mi dau CNP-ul oricui mi-l solicita. Dupa cum ziceam si atunci cind cu isteria colectiva pe subiectul ala declansata si alimentata de presa.

Pentru improspatarea contextului un click aici’sha.


Si acuma sa revin la ce ma macina. Zilele astea m-am mai gindit (printre altele, stiu ca e surprinzator pentru unii) la “dupa 100 de ani”. Adica la 1914+100=2014. Hai ca v-ati prins.

Ocazie cu care m-am prins ca n-ar strica sa-mi fac un permis de intrare la Biblioteca Nationala. Old school, intelegeti, ca nu se stie cind am nevoie de niste informatii care nu sunt www. Ca sa-mi fac permisul ala a trebuit – destul de logic – sa completez un formular. Ca sa stie aia cine sunt, de unde pina unde, si ce vreau de la viata asta.

Ca multe alte formulare din nenumaratele institutii din tara numita Romania. Pe cel de la Biblioteca Nationala il vedeti in poza de sus.

Bai, sefi de institutii si ginditori de formulare din Romania, la ce kilu’ meu imi cereti si CNP-ul si data nasterii. Pe linga sex si date privind judetul in care m-am nascut, CNP-ul contine si data nasterii. Daca nu v-a zis nimeni pina acum, ca traim fiecare in lumea si tara lui, aveti aici “traducerea CNP” (sunteti la doar un click pe link-ul asta distanta). Ce inseamna fiecare cifra.

Deci ce fac astia cu cenepeul daca imi cer si data nasterii? Sau de ce mi-o cer dupa ce mi-au cerut CNP si l-am dat?

SI NU, NU SE POT LUA CREDITE DOAR PE BAZA CNP ASA CUM ISI INCHIPUIE UNII.

Nici nu va dati seama cita lume cauta in tara asta chestii ca “ce se poate face cu cnp-ul”, “ce poti face cu un cnp”, “ce se poate face cu cnp-ul unei persoane”, “ce poate face cineva cu cnp-ul tau”, “ce poti face cu cnp cuiva”.

2 Comments on “Ce fac astia cu cenepeu’?”

  1. teo says:

    Cei care au conceput formularul (uf, ca era cat-pe-ce sa folosesc un alt cuvant) nu-s in stare sa treaca dincolo de starea lor de contzopisti de scoala veche. Ca in cutia cu maimute, au preluat un model si il duc mai departe. Eventual adauga chestii noi. Ca CNP, de exemplu. Nu le cere nici imaginatie si nici logica.

  2. radu sarpe says:

    sunt io amatorist si cavaler (ma recunosc), dar sunt si ramolit (unii cresc mari mai repede) si sa dea dreacu daca stiu despre ce “doamna” vorbesti   Radu Sarpe


Leave a Reply

