Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Cu bita in Vacaresti (delta sau balta din Bucuresti, cum preferati)


E interesant, intr-un fel, de tras o fuga iarna pe “Delta Bucurestiului”. Ocazie cu care mi-am reamintit cit de greu e de mers pe zapada mare si viscolita. Te incalzesti rapid, mergi foarte aplecat si te trezesti des in zapada pina la solduri cind calci peste o adancitura mascata de zapada.

Plus un nene care taia stuf probabil ca o fi avind la ce sa-l foloseasca.

Am vazut 3 fazani (asta la capitolul fauna) si doua haite de caini pe linga niste colibe (mai degraba baraci din materiale usoare) foarte agresive. Noroc ca am fost prevazator si mi-am luat o bita cu mine. De una am scapat cu toate ca ma blocasera pe o fundatura linga 2 colibe insa a doua haita parea mult mai hotarita si se desfasurase cu experienta pe balta.

Asa ca am fost nevoit sa renunt sa ies pe unde intentionam si am facut calea intoarsa. Chestie care nu-i putin lucru si cred ca la un moment dat s-ar putea intimpla o noua tragedie daca ajunge pe acolo vreun copil in timp ce se joaca.

Leave a Reply

