Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Inna – te asteptam in China


In afara de vreo doua piese pe care mi le-au bagat pe git radiourile nu cred ca stiu prea multe despre “marea artista” din Romania. Totusi, am vazut ca mai are succes si pe la Moscova si prin Bulgaria si prin inca vreo citeva tari.

INNA youku

Multumita Radio China International am aflat ca INNA ar avea un fan club chiar si in China. Nu-i putin lucru in tara lui K-Pop si C-Pop. Clubul online al fanilor Inna din China a fost infiintat de Zhou Xiaoyang.

Citeva extrase din interviu:

“-Salut ascultătorii din România! Sunt fondatorul clubului fanilor Innei din China, Zhou Xiaoyang. Am 18 ani si sunt din provincia Guiyang. In 2009, cind am auzit pentru prima data piesa “Sun is up”, aveam impresia ca: “Vai! Femeia este o superba soprana!” Mi se parea ca ritmul piesei are caracteristici tipice Europei de Est, pur și simplu, este uşor de retinut. Deocamdata, “Be my lover” este cea mai iubita piesa a Innei.

-Hai să facem un test. Care e numele original al Innei? Care sunt aspectele pe care le consideri ca fiind cele mai atragatoare? Pe lingă cele interpretate in engleză, cum apreciezi piesele romanesti?

-Numele original al Innei este Elena Alexandra Apostoleanu. Inteleg in principal lucrurile legate de muzica ei. In ceea ce priveste viaaa ei privata, stiu ca exista un film italian iubit de Inna. Apropo, imi place si de dragutul ei catel de companie, Bobo. Vocea Innei este admirabila, fiind totodata usor de cunoscut. Fie ca este o piesă electronica cu ritm alert sau una mai lenta, de dragoste, poate fi identificata drept una interpretata de Inna. In ceea ce priveste cintecele ei, sunt impresionant in mod special de ritmul realizat de tobe, in piesele romanesti. Nu demulta veme pot fi apreciate si piesele mai lente, care trezesc emotii profunde. Dintre piesele ei romanesti imi plac: “Oare”, “Spre Mare” si “Tu şi Eu”.

-Când ai fondat fan-clubul online al Innei? Care a fost motivatia ta?

-Am fondat clubul Innei din China in aprilie 2013.

As dori, in numele tuturor club rockers din China, s-o invit pe Inna in China. Te asteptăm in China!”

Leave a Reply

