Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Oricum ungurii-s de vina


In mod ciudat de citeva luni incoace (doar in 2015 am observat) au inceput sa-mi apara citiri de pe adrese din China. Bine, o sa ziceti, dar de ce sa fie ciudat doar e blogcatCHINA. Totusi, pina acum nu mi-au mai venit cititori din China de cind WordPress a bagat identificarea geografica a cititorilor.

Inainte de a-ti arata din ce parte a lumii e cititorul stiu sigur ca am avut cititori din China, mai precis cel putin un anumit roman dubios de la sectia romana a Radio China International. Romanul e dubios nu sectia romana de la RCI. Insa mi-am zis ca or fi bagat niste restrictii ori chinezii ori wordpress. Era imposibil sa ai cititori din Chile sau Gabon si sa nu intre nimeni, dar nimeni, din China care are aproape un miliard de utilizatori de internet. Asta ca sa nu mai zic ca aveam din Hong Kong si Singapore.

Uite ca mai nou, cu toate ca nu mai am energie sa scriu, au inceput sa apara.

De data asta altceva e ciudat. De anul trecut apar cititori “europeni”, adica cu tara de origine EU/UE. Nu ma deranjeaza insa nu mi se pare de mare folos. Una e ca cititorul si cititoarea sa fie de la Bruxelles (doi nebuni) si alta e sa fie de la Madrid sau din Berlin.

Si o alta chestie dubioasa e ca anul acesta, in 73 de zile trecute, nu am nici un cititor din Africa. Nici inainte nu era inghesuiala dar tot apareau citiva pe saptamina. Mai ales din tarile din nord-est si din partea de sud. Acum nu s-a ratacit NICI MACAR UNUL DIN TOATA AFRICA. Ciudat.

Leave a Reply

