Africa Asia calatorie China demografie dincolo de stiri economie explorer finante funny GUEST POST Jihad? mass-media politia sunetelor Romania tehnologie transport www

Nu va inteleg, la naiba


De ce va opuneti unei vieti mai bune, mai prospere? Terminati cu incapatinarea asta si cu orgoliile ieftine. N-are rost sa munciti sau sa va pierdeti vremea cu idei pentru a va imbunatati viata. Pur si simplu exista si alte cai.

In Romania se poate trai mai bine si exista destule solutii pentru asta. Singura problema e ca ele sunt dezvaluite doar in campaniile electorale.

Ma gindeam cum as putea trai ceva mai bine (sunt cam egoist, ma gindeam doar la mine) si cred ca am gasit solutia. Dupa ce m-am gindit mai serios mi-am dat seama ca toti am putea trai mai bine (fara sa pierd eu nimic, altfel nu suflam o vorba) asa ca va impartasesc ideea. Read the rest of this entry »


Romania la Yeosu (expozitie mondiala)


Intr-un anonimat aproape perfect (in media romaneasca) a inceput pe 12 mai “EXPO 2012 Yeosu, Republica Coreea”. Adica Coreea de Sud.

E ceea ce se numeste expozitia mica, cea intermediara intre expozitiile universale. Ultima -universala- a fost la Shanghai in 2010 si urmatoarea va fi la Milano, Italia, in 2015 (click pe link pentru amanunte).

Mi-ar fi placut sa pot sa misun citeva zile sau saptamini prin Yeosu dar nu a fost sa fie. Nu pentru ca e un eveniment ci pentru ca se intimpla in Coreea de Sud. M-as mai fi pus si eu la punct cu conceptul de CHAEBOL, despre care cred ca o sa vorbeasca in Europa (poate si in Romania) in urmatorii ani. Read the rest of this entry »